The New York Times
Women can cut their risk of breast cancer
by almost half if they watch their weight, exercise daily, breast-feed
their babies and limit alcoholic beverages, according to a new report
by the American Institute for Cancer Research.
The
report is an update of a 2007 review of more than 800 studies, adding
information from 81 new studies, said Susan Higginbotham, director of
research for the cancer institute, which examines the role of nutrition
and lifestyle in cancer... Read More